1. Home
  2. Patiëntencommunicatie
  3. BeterDichtbij
Direct contact met uw arts of zorgverlener

BeterDichtbij

Heeft u een vraag? Met de BeterDichtbij app kunt u uw vraag direct stellen aan uw arts of verpleegkundige. Wij willen het onze patiënten met deze app nog gemakkelijker maken.

Nog niet alle patiënten kunnen nu al gebruik maken van de BeterDichtbij app. De komende tijd wordt de beschikbaarheid van de app verder uitgebreid.

Voordelen van de app

Met de app BeterDichtbij kunt u heel makkelijk contact opnemen met uw arts en/of verpleegkundige. De app werkt ongeveer hetzelfde als Whatsapp. U kunt bijvoorbeeld na uw ziekenhuisbezoek snel een (vergeten) vraag stellen. En achteraf kunt u de informatie nog eens rustig doorlezen.

U kunt niet direct een gesprek met uw arts of verpleegkundige starten. Communicatie via de app is alleen mogelijk als u bij het Maasziekenhuis onder behandeling bent. Uw arts of verpleegkundige nodigt u uit om te communiceren via BeterDichtbij. De enige voorwaarde voor het gebruiken van de app is dat u over een smartphone beschikt.

Bent u niet onder behandeling van het Maasziekenhuis dan kunt u de app downloaden en gebruiken voor het stellen van algemene vragen over de dienstverlening.

Instructie BeterDichtbij app

Folder

Bekijk de instructiefolder BeterDichtbij.

Video

Om de video te kunnen bekijken dient u de cookies te accepteren. 

Veelgestelde vragen over de app

Heeft u een andere vraag? Neem dan contact op met BeterDichtbij.

U kunt mailen naar service@beterdichtbij.nl of bellen met 085–27 35 398.