Maasziekenhuis Pantein Ontvangst balie
Veelgestelde vragen Hier vindt u de veelgestelde vragen
  1. Home
  2. Veelgestelde vragen
  3. Vragenlijsten

U heeft van Maasziekenhuis Pantein een uitnodiging ontvangen voor het invullen van een vragenlijst.

Veel gestelde vragen vragenlijsten

Het invullen van een vragenlijst is een goede voorbereiding op uw afspraak of behandeling in het ziekenhuis. Wij kunnen de zorg daardoor goed afstemmen op uw kenmerken of klachten en wij kunnen u goed begeleiden.

De vragenlijst die u ontvangt is afgestemd op het type afspraak dat u heeft, de afdeling waar u naartoe gaat of de behandeling die u krijgt. Er worden bijvoorbeeld vragen gesteld over pijn, vermoeidheid, lichamelijk functioneren en de kwaliteit van leven.

Wij gaan vertrouwelijk om met uw informatie. Alleen medewerkers die rechtstreeks betrokken zijn bij uw behandeling hebben toegang tot uw antwoorden en medische gegevens. Zij hebben een geheimhoudingsplicht. Meer hierover leest u in ons privacybeleid.

Het systeem dat wij gebruiken voor de vragenlijst is ConsultAssistent. De e-mail heeft als afzender: vragenlijsten@maasziekenhuis.nl. U kunt controleren of u op de juiste website bent door te kijken in de balk met het webadres. Deze begint met:
https://maasziekenhuispantein.consultassistent.nl/patient/login.jsp 

  • Om een vragenlijsten te ontvangen, hebben wij uw e-mailadres en uw 06-nummer nodig. Deze informatie is bij ons al bekend of wordt aan u gevraagd op de polikliniek.
    - Uw e-mailadres gebruiken we om een e-mail te sturen met de link naar de vragenlijst.
    - Uw 06-nummer gebruiken we om u een toegangscode te sturen.
  • Als we uw gegevens hebben ontvangen, ontvangt u een e-mail van Maasziekenhuis Pantein.
  • Als u klikt op de link in de e-mail, komt u terecht op de beveiligde website van Consultassistent.
  • Hier maakt u eenmalig een account aan.
  • Vervolgens kunt u de vragenlijst invullen.

Ja dat kan. Uw antwoorden worden automatisch opgeslagen. Als u de link in uw e-mail weer opent, kunt u gewoon verder waar u in de vragenlijst gebleven bent.

Nee, het systeem slaat tussentijds uw antwoorden automatisch op. Als u een tijdje niets invult, verbreekt het systeem de verbinding. Als u weer op de link in uw e-mail klikt, kunt u verder gaan in de vragenlijst op de plek waar u gebleven bent.

Neemt u in dat geval vooraf contact op met de polikliniek waar u onder behandeling bent. Zij bespreken met u of het nodig is om de afspraak te verplaatsen, of dat u de vragen op een andere manier kunt beantwoorden.

Dat kunnen wij nu niet aangeven. Dit is namelijk afhankelijk van het type afspraak, de afdeling waar u naartoe gaat en de behandeling die u krijgt.

U kunt uw antwoorden nog wijzigen zolang u de vragenlijst aan het invullen bent. Zodra u klaar bent met het invullen van de vragenlijst is wijzigen niet meer mogelijk. Als u een onjuist antwoord heeft gegeven kunt u dit bij uw zorgverlener aangeven tijdens een afspraak.

U kunt altijd de ingevulde vragenlijsten terug zien in ConsultAssistent.

U krijgt een foutmelding als u gebruik maakt van Internet Explorer. Internet Explorer is verouderd, daarom werkt ConsultAssistent niet meer met Internet Explorer. U kunt door rechterklik op de link in de mail de link kopiëren in een andere browser, bijvoorbeeld Chrome of Safari. U kunt de link wel met alle andere browsers openen. Lukt het toch niet om de vragenlijst in te vullen neemt u dan contact op met de polikliniek waar u de vragenlijst van heeft ontvangen.

Heeft u nog vragen?

Heeft u na het lezen van deze informatie nog vragen? Stel uw vragen gerust aan uw zorgverlener of mail uw vraag naar dit e-mail adres: vragenlijsten@pantein.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.