Het invullen van een vragenlijst is een goede voorbereiding op uw afspraak of behandeling in het ziekenhuis. Wij kunnen de zorg daardoor goed afstemmen op uw kenmerken of klachten en wij kunnen u goed begeleiden.

- Home
- Veelgestelde vragen
- Vragenlijsten
U heeft van Maasziekenhuis Pantein een uitnodiging ontvangen voor het invullen van een vragenlijst.
Veel gestelde vragen vragenlijsten
De vragenlijst die u ontvangt is afgestemd op het type afspraak dat u heeft, de afdeling waar u naartoe gaat of de behandeling die u krijgt. Er worden bijvoorbeeld vragen gesteld over pijn, vermoeidheid, lichamelijk functioneren en de kwaliteit van leven.
Wij gaan vertrouwelijk om met uw informatie. Alleen medewerkers die rechtstreeks betrokken zijn bij uw behandeling hebben toegang tot uw antwoorden en medische gegevens. Zij hebben een geheimhoudingsplicht. Meer hierover leest u in ons privacybeleid.
Het systeem dat wij gebruiken voor de vragenlijst is QuestManager. De e-mail heeft als afzender: vragenlijsten@maasziekenhuis.nl. U kunt controleren of u op de juiste website bent door te kijken in de balk met het webadres. Deze begint met: https://maasziekenhuispantein.questmanager.nl
- Om een vragenlijsten te ontvangen, hebben wij uw e-mailadres en uw 06-nummer nodig. Deze informatie is bij ons al bekend of wordt aan u gevraagd op de polikliniek.
- Uw e-mailadres gebruiken we om een e-mail te sturen met de link naar de vragenlijst.
- Uw 06-nummer gebruiken we om u een toegangscode te sturen. - Als we uw gegevens hebben ontvangen, ontvangt u een e-mail van Maasziekenhuis Pantein.
- Als u klikt op de link in de e-mail, komt u terecht op de beveiligde website van QuestManager.
- Op uw mobiele telefoon ontvangt u een sms met een code.
- U vult deze code in op de website van QuestManager.
- Vervolgens kunt u de vragenlijst invullen.
U heeft geen gebruikersnaam en wachtwoord nodig. U krijgt van ons een e-mail met de link voor de vragenlijsten. Als u op de link klikt krijgt u een sms met een toegangscode. Zonder deze inlogcode kunt u niet inloggen.
Als u bent ingelogd en enige tijd niets invult, wordt de verbinding met de vragenlijst automatisch verbroken.
Ja dat kan. Uw antwoorden worden automatisch opgeslagen. Als u de link in uw e-mail weer opent, kunt u gewoon verder waar u in de vragenlijst gebleven bent.
Nee, het systeem slaat tussentijds uw antwoorden automatisch op. Als u een tijdje niets invult, verbreekt het systeem de verbinding. Als u weer op de link in uw e-mail klikt, kunt u verder gaan in de vragenlijst op de plek waar u gebleven bent.
Neemt u in dat geval vooraf contact op met de polikliniek waar u onder behandeling bent. Zij bespreken met u of het nodig is om de afspraak te verplaatsen, of dat u de vragen op een andere manier kunt beantwoorden.
Dat kunnen wij nu niet aangeven. Dit is namelijk afhankelijk van het type afspraak, de afdeling waar u naartoe gaat en de behandeling die u krijgt.
U kunt slechts een vraag terug klikken en alleen het antwoord van die vraag wijzigen. Eerder ingevulde vragen kunt u niet wijzigen. Dit heeft te maken met privacy. Als u een onjuist antwoord heeft gegeven kunt u dit altijd nog bij u zorgverlener aangeven tijdens een afspraak
Ja, het is mogelijk om aan het eind van de vragenlijst een print te maken van de ingevulde antwoorden. Aan het eind van de vragenlijst wordt uitgelegd hoe u de vragenlijst kunt printen. U kunt de print van de vragenlijst eventueel meenemen naar uw volgende afspraak in Maasziekenhuis Pantein.
U krijgt een foutmelding als u gebruik maakt van Internet Explorer. Internet Explorer is verouderd, daarom werkt Questmanager niet meer met Internet Explorer. U kunt door rechterklik op de link in de mail de link kopiëren in een andere browser, bijvoorbeeld Chrome of Safari. U kunt de link wel met alle andere browsers openen. Lukt het toch niet om de vragenlijst in te vullen neemt u dan contact op met de polikliniek waar u de vragenlijst van heeft ontvangen.
Heeft u nog vragen?
Heeft u na het lezen van deze informatie nog vragen? Stel uw vragen gerust aan uw zorgverlener of mail uw vraag naar dit e-mail adres: vragenlijsten@pantein.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.