3. Video “In het ziekenhuis na een beroerte (CVA)”

Video “In het ziekenhuis na een beroerte (CVA)”

22-10-2020
Ambulance

Een patiënt die in het Maasziekenhuis verblijft na een beroerte, ziet in de dagen van de opname heel wat op zich af komen. Er vinden verschillende onderzoeken plaats en de patiënt krijgt veel schriftelijke en mondelinge informatie over de aandoening en de verdere behandeling. Het is dan lastig om al deze informatie te onthouden en te verwerken.

De video “In het ziekenhuis na een beroerte (CVA)” is bedoeld voor de patiënt en de mensen in zijn of haar omgeving. Zij kunnen alle informatie thuis nog eens rustig bekijken. De film geeft duidelijkheid over de aandoening, onderzoeken en behandeling. Ook hopen we hiermee bij te dragen aan het proces van verwerking en te zorgen voor meer begrip van de omgeving.

De video is mede mogelijk gemaakt door de Stichting Vrienden van het Maasziekenhuis.