3. Qualicor-accreditatie met glans gehaald

Qualicor-accreditatie met glans gehaald

10-01-2023
Accreditatie Qualicor 2023

Maasziekenhuis Pantein heeft de Qualicor-accreditatie met glans behaald en het kwaliteitscertificaat in ontvangst genomen. Qualicor Europe (voorheen NIAZ) is een belangrijk landelijk kwaliteitskeurmerk voor ziekenhuizen.

Directeur Marcel de Lange: “We hebben ook een prachtige patiëntscore. Je voelt hier de warme deken van de zorg die wij bieden.” Stafvoorzitter Brian Scholtes is trots op de prestatie van het Maasziekenhuis: “Mooi dat wij deze accreditatie binnen hebben. Het is een mooie aansporing om verder te gaan met de continue kwaliteitsverbetering van onze zorg.”

Foto: * Namens Qualicor Europe overhandigde Ilona Janssen het certificaat van de behaalde accreditatie aan Stafvoorzitter Brian Scholtes en directeur Marcel de Lange (r.).