3. Gratis lezen en luisteren via de Wait-app

Gratis lezen en luisteren via de Wait-app

07-07-2022
Wait app

In het Maasziekenhuis kunnen patiënten, bezoekers en medewerkers tijdens hun verblijf in het ziekenhuis gratis tijdschriften en boeken lezen of luisteren via de Wait-app. De app is te downloaden in de Appstore of in Google Play.

Patiënten op de verpleegafdelingen vinden de app op de Maasmedia-tablet bij hun bed.

Vrienden van het Maasziekenhuis

Met het brede aanbod aan digitale tijdschriften en (luister)boeken ondersteunt het Maasziekenhuis een zo prettig mogelijk verblijf in het ziekenhuis. De Wait-app is mogelijk dankzij een donatie van de Vrienden van het Maasziekenhuis.

Anoniem, geen account

Het gebruik van de Wait-app is anoniem voor iedereen, een account is niet nodig. Zet wel de locatiegegevens aan zodat je de app op deze locatie gratis kunt gebruiken.

* Op de foto (links) een afbeelding van het beginscherm van de Wait app.