2. Voor verwijzers

Video hernia beschikbaar

05-09-2023
Maasziekenhuis Pantein Gebouw avond

Om patiënten nog beter te informeren over wat een hernia is en hoe de behandeling verloopt is er een nieuwe video beschikbaar.

Mensen met heftige rugklachten kunnen verwezen worden naar de polikliniek neurologie van het Maasziekenhuis. Daar wordt vastgesteld of de patiënt een hernia heeft. Voor patiënten is een video gemaakt over dit onderwerp. De video laat zien wat een hernia is en wat de mogelijkheden zijn voor behandeling. Met deze informatie kunnen patiënten zich beter voorbereiden op hun bezoek aan het ziekenhuis.

Mochten uw patiënten geïnteresseerd zijn in het bekijken van de video, dan kunt u ze verwijzen naar onze website.
De video is mede mogelijk gemaakt door de Stichting Vrienden van het Maasziekenhuis.