3. Maasziekenhuis Pantein in top 10 ZorgkaartNederland

Maasziekenhuis Pantein in top 10 ZorgkaartNederland

06-12-2022

Wat zijn we trots: het Maasziekenhuis staat in de ZorgkaartNederland top 10 met daarin de best gewaardeerde ziekenhuizen in 2022. Het is de tweede keer dat het Maasziekenhuis een plaats in de top 10 heeft behaald. In 2019 viel het Maasziekenhuis ook in de prijzen.

Pauline Terwijn, bestuursvoorzitter: “Een dankjewel voor iedereen is zeer op z’n plaats. Het is geweldig dat we zo goed gewaardeerd worden door mensen die ons ziekenhuis bezochten. Gemiddeld scoren we het cijfer 9. Hierbij speelt waarschijnlijk mee dat er niet alleen veel aandacht is voor de zorg maar ook voor het welzijn van de patiënt. Dat lezen we ook vaak terug in de waarderingen: de aandacht van zorgverleners voor de patiënt, de prettige sfeer in ons ziekenhuis, maar ook de support en ondersteuning door vrijwilligers. Ook de komende tijd blijven wij ons hiervoor inzetten.”
Ook Thuiszorg en Zorgcentra van Pantein behaalden mooie scores. Hier was het cijfer een 8,5 en 8,0 binnen de categorie thuiszorg en verpleeghuiszorg.

Over ZorgkaartNederland

ZorgkaartNederland maakt traditiegetrouw op de eerste dinsdag van december de best gewaardeerde zorgorganisaties bekend. Dit doen zij per sector: de ziekenhuissector, thuis-, en verpleeghuiszorgsector, fysiotherapie en zorgklinieken. Per sector wordt een top 10 bekend gemaakt (binnen de top 10 wordt geen ranking bekend gemaakt).

Top 2022 ZorgkaartNederland