3. Look good feel better: ‘Ik keek in de spiegel en herkende mezelf weer’

Look good feel better: ‘Ik keek in de spiegel en herkende mezelf weer’

15-11-2022
Workshop Look good feel better: het passen van een haarwerk

Dit is een van de vele mooie reacties op de workshop Look good feel better in Maasziekenhuis Pantein. De workshops wordt georganiseerd door de Stichting Look Good Feel Better voor patiënten met kanker die in het Maasziekenhuis behandeld worden.

Meer zelfvertrouwen

Een goed verzorgd uiterlijk geeft meer zelfvertrouwen. Dat geldt voor gezonde mensen, maar zeker ook als je ziek bent. En als je er goed uitziet, voel je je vaak ook beter. Dat is precies het doel van de workshop, mensen een goed gevoel geven en ze ondersteunen bij hun uiterlijke verzorging zodat ze weer meer zichzelf kunnen zijn.

Mooie reacties

De deelnemers zijn enthousiast over de workshop: ‘Feel good was even werkelijkheid’ en ‘De tijd vloog voorbij, erg goed voor de afleiding’. De aanwezigheid van een haarwerker en visagisten en de tips en adviezen om zelf aan de slag te gaan met cosmetica worden enthousiast ontvangen. De sfeer tijdens de workshops is ontspannen en deelnemers vinden een luisterend oor bij elkaar.

Vrienden van het Maasziekenhuis

Het organiseren van de workshops Look good feel better is mede mogelijk dankzij een bijdrage van de Vrienden van het Maasziekenhuis.

Voor meer informatie over de Stichting Look Good… Feel Better en de workshops: www.lookgoodfeelbetter.nl.

‘Ik keek in de spiegel en herkende mezelf weer’