3. Inloopbijeenkomst prostaatkanker

Inloopbijeenkomst prostaatkanker

17-05-2022
Maasziekenhuis Pantein Gebouw op afstand

Maasziekenhuis Pantein organiseert samen met de ProstaatKankerStichting een inloopbijeenkomsten voor mannen met prostaatkanker en hun naasten.

De ProstaatKankerStichting is een patiëntenorganisatie door en voor mannen met prostaatkanker. Tijdens de bijeenkomst gaat het vooral om het contact met lotgenoten. Het delen van ervaringen geeft vaak veel herkenning en erkenning, ook voor de naasten. Elke bijeenkomst staat er een bepaald thema centraal.

De bijeenkomst is gratis toegankelijk. Aanmelden is niet nodig.

Locatie

De bijeenkomst vindt plaats in het vergadercentrum van het Maasziekenhuis. Het vergadercentrum bevindt zich achter het restaurant op de begane grond.

Meer informatie, een overzicht van de data en de thema's vindt u in de agenda.