3. Zorgverzekering in 2024

Zorgverzekering in 2024

27-03-2024
Maasziekenhuis en voortuin

Wilt u weten of uw zorgverzekeraar een contract heeft met ons ziekenhuis? In het overzicht hieronder ziet u met welke zorgverzekeraars we een contract hebben afgesloten en met wie we nog in gesprek zijn.

Staat uw zorgverzekering er niet bij? Kijk dan in het totaaloverzicht met verzekeraars verderop de pagina. Veel zorgverzekeringen vallen namelijk onder een van de grotere zorgverzekeraars. Als er een contract is met de hoofdverzekeraar, dan zijn we ook rond met alle verzekeraars die daar onder staan.

Contracten met zorgverzekeraars

* Voor de (budget)polissen van Zilveren Kruis (de Basis Budget Polis en de Principe Polis Budget) heeft Pantein, net zoals in voorgaande jaren, geen contract afgesloten.

Vergoeding van zorgkosten

Heeft uw zorgverzekeraar een contract met Maasziekenhuis Pantein dan krijgt u uw zorgkosten in ons ziekenhuis vergoed. Behandelingen uit de basiszorgverzekering worden in principe helemaal vergoed behalve uw eigen risico. Als uw zorgverzekeraar geen contract heeft met ons ziekenhuis, dan bestaat er een kans dat u een deel van de kosten zelf moet betalen. Hierover kunt u het best contact opnemen met uw zorgverzekeraar.

Overzicht alle zorgverzekeraars