2. Voor verwijzers

Pijnpoli Maasziekenhuis uitgebreid

01-10-2021
Gebouw Maasziekenhuis Pantein

Door extra personele formatie kan de Pijnpoli meer patiënten met chronische pijnklachten ontvangen. Pijnartsen van het Radboudumc zijn hiervoor in het Maasziekenhuis werkzaam. Er zijn nu 2 volledige polidagen per week beschikbaar.

Hoogwaardig zorgaanbod

Het Maasziekenhuis biedt samen met de afdeling Anesthesiologie, Pijn en Palliatieve Geneeskunde van het Radboudumc een hoogwaardig zorgaanbod aan voor patiënten in de regio die hiermee ook sneller aan de beurt zijn. De pijnpoli is op woensdag en donderdag geopend voor spreekuur en interventies. Deze samenwerking past perfect binnen de visie van Pantein om inwoners dichtbij huis de best mogelijke zorg te bieden.

Informatie-uitwisseling

Patiënten met chronische pijnklachten kunt u via Zorgdomein naar de pijnpoli van het Maasziekenhuis doorverwijzen. Mocht u over dit bericht nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met Susan Franken, teamleider opname, pos, pijnpoli en transferverpleegkundigen; T: 0485 846227 / E: s.franken@pantein.nl