2. Voor verwijzers
  3. Nieuwsoverzicht verwijzers
  4. Bloedafname alleen nog op afspraak

Bloedafname alleen nog op afspraak

30-03-2021
Laboratorium

Maasziekenhuis Pantein en de bloedafnamelocaties van Pantein in de regio worden druk bezocht voor bloedafname. Om coronaproof te kunnen werken en mensen niet langer te laten wachten dan nodig is, vindt bloedafname alleen nog plaats op afspraak. Patiënten die geen afspraak hebben gemaakt, kunnen wij helaas niet helpen.

Eenvoudig online een afspraak maken

Via de afsprakenmodule op onze website kunnen mensen eenvoudig en snel online een afspraak maken. www.maasziekenhuispantein.nl/afsprakenagenda-bloedafname

Telefonisch afspraak maken alléén voor patiënten zonder internet

Voor patiënten die geen internetverbinding hebben, is er de mogelijkheid om telefonisch een afspraak te maken. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 16.30 uur via telefoonnummer 06-20240544.

Op dit moment wordt er heel veel gebeld naar dit telefoonnummer. Verstrek het telefoonnummer daarom alleen aan patiënten die het echt niet lukt om online een afspraak te maken. Stimuleer vooral het maken van een online afspraak. Zo houden we de wachttijd aan de telefoon kort en kan iedereen snel een afspraak maken.

Op onze website staat een actueel overzicht van al onze locaties voor bloedafname.