3. Zorgverzekering in 2023

03-01-2023
Maasziekenhuis en voortuin

Informatie 6 juni 2023

Misschien wilt u weten of uw zorgverzekeraar een contract heeft met ons ziekenhuis. In het overzicht hieronder ziet u dat we met onderstaande zorgverzekeraars een contract hebben afgesloten.

Vergoeding van zorgkosten

Als uw zorgverzekeraar een contract heeft met Maasziekenhuis Pantein, dan krijgt u uw zorgkosten in ons ziekenhuis vergoed. Behandelingen uit de basiszorgverzekering worden in principe helemaal vergoed behalve uw eigen risico. Als uw zorgverzekeraar geen contract heeft met ons ziekenhuis, dan bestaat er een kans dat u een deel van de kosten zelf moet betalen. In dat geval krijgt u een rekening thuis gestuurd en kunt u deze indienen bij uw zorgverzekeraar. Uw zorgverzekeraar zal dan mogelijk slechts een gedeelte van de kosten vergoeden.

Overzicht zorgverzekeraars

Wilt u meer weten over de zorgverzekering in 2024? Klik dan onderstaande button.

Zorgverzekering in 2024