3. Video: Onderzoek op de Geheugenpoli

Video: Onderzoek op de Geheugenpoli

02-03-2022

Wanneer iemand geheugenklachten heeft, kan de Geheugenpoli van Maasziekenhuis Pantein uitkomst bieden. Op de poli wordt onderzocht welke klachten deze persoon heeft en wat hiervan de oorzaak kan zijn. Als de oorzaak bekend is, kan er goede zorg worden georganiseerd.

De video “Onderzoek op de Geheugenpoli” is bedoeld voor de patiënten en de mensen in zijn of haar omgeving. Zij kunnen alle informatie thuis rustig bekijken en zich zo goed voorbereiden op het onderzoek. Deze video laat zien met welke zorgverleners er gesprekken zijn en welke onderzoeken er plaatsvinden. Ook geeft de video informatie over aandoeningen die geheugenklachten veroorzaken en wat je zelf kunt doen om met deze klachten om te gaan.
Deze video is mede mogelijk gemaakt dankzij de Stichting Vrienden van het Maasziekenhuis.