3. Vernieuwde wachtruimte Sint MaartensKinderkliniek in het Maasziekenhuis

Vernieuwde wachtruimte Sint MaartensKinderkliniek in het Maasziekenhuis

03-02-2023
Vernieuwde wachtruimte Sint MaartensKinderKliniek in het Maasziekenhuis

Sint MaartensKinderkliniek in het Maasziekenhuis heeft haar wachtruimte compleet vernieuwd. Hierbij is veel aandacht besteed aan een kindvriendelijke inrichting, met onder andere een interactieve speeltafel waar kinderen spelletjes kunnen doen.

Uit onderzoek blijkt dat patiënten zich beter kunnen voorbereiden op hun afspraak als zij zich bevinden in een prettige wachtruimte. Het spelen van spelletjes is leuk en zorgt voor afleiding, waardoor de kinderen minder gespannen naar hun afspraak gaan. Ook de andere patiënten voelen zich hierdoor prettiger.

Naast de speelmogelijkheden heeft de nieuwe wachtruimte een moderne uitstraling en banken met stopcontacten. Zo kunnen bezoekers nog even hun telefoon opladen of laptop openklappen.

We zijn blij dat de Sint MaartensKinderKliniek onderdeel is van het Maasziekenhuis. Hierdoor kunnen kinderen uit de regio dicht bij huis ook rekenen op de expertise van de Sint Maartenskliniek.