Nieuw: digitale inzage dossier

Publicatiedatum: 30 oktober 2019

Vanaf 4 november 2019 is voor alle patiënten van het Maasziekenhuis Pantein het patiëntenportaal MijnPantein beschikbaar.


Via www.mijnpantein.nl kunt u inloggen om uw (medische) gegevens te bekijken. Denk aan uitslagen, radiologieverslagen, specialistenbrieven en medicatiegegevens. In de loop van 2020 start de uitbreiding van MijnPantein, zodat ook cliënten van Thuiszorg & Zorgcentra Pantein in MijnPantein kunnen inloggen.

 

Goede beveiliging 

Met MijnPantein realiseert het Maasziekenhuis Pantein een belangrijke zorgvernieuwingsstap. Dankzij de digitale inzage wordt het voor u een stuk gemakkelijker om informatie van het ziekenhuis te raadplegen. De gegevens zijn 24 uur per dag beschikbaar. Zo kunt u zich goed voorbereiden op een gesprek met de specialist en bent u beter geïnformeerd over uw gezondheid. Uiteraard is de toegang tot de digitale informatie goed beveiligd. Om te kunnen inloggen, heeft u een DigiD met SMS-controle of DigiD-app nodig. Dit kunt u nu alvast regelen via www.digid.nl

 

Vanaf maandag 4 november 2019 kunt u uitgebreide informatie en een inloginstructie op www.mijnpantein.nl vinden.