MijnPantein

MijnPantein

Vanaf 4 november 2019 is voor alle patiënten van het Maasziekenhuis Pantein MijnPantein beschikbaar. Hierin kunt u uw (medische) gegevens vinden, zoals laboratoriumuitslagen, radiologieverslagen, brieven van de specialist aan uw huisarts en medicatiegegevens.

 

Dankzij deze digitale inzage wordt het voor u een stuk gemakkelijker om informatie van het ziekenhuis te raadplegen. Zo kunt u zich goed voorbereiden op een gesprek met de specialist en bent u beter geïnformeerd over uw eigen gezondheid. Uiteraard is de toegang tot uw digitale informatie goed beveiligd.

 

Persoonlijke uitleg
Patiënten die in de periode 4 november tot 4 december 2019 een afspraak in het ziekenhuis hebben, krijgen na hun afspraak een korte uitleg over MijnPantein. Hoort u bij deze groep patiënten? Dan is het belangrijk dat u uw DigiD en wachtwoord meeneemt naar het ziekenhuis. Voor het inloggen in uw dossier heeft u een DigiD met SMS-controle of DigiD-app nodig. Dan kunt u nu alvast regelen, kijk voor meer informatie op www.digid.nl

 

De uitleg over MijnPantein duurt ongeveer 15 minuten.

 

Heeft u geen afspraak in de periode 4 november - 4 december, maar wel interesse om uw dossier in MijnPantein te bekijken? Vanaf 4 november 2019 vindt u uitgebreide informatie over MijnPantein en een inloginstructie op www.mijnpantein.nl